keskiviikko 27. elokuuta 2014

Testissä kaikki mahdolliset apukeinot pigmenttiläiskiin...

Olen päättänyt kertakaikkiaan päästä raskauden tuomista pigmenttiläiskistä eroon. NYT. Moni voisi pitää minua turhamaisena, eivät ne nyt niin häiritsevät tai tummat ole. Mutta kun ovat olemassa. Se riittää. Ja ainakin otsan läiskät suurenevat vuosi vuodelta. Haluan tasaisen värisen ihon, oli turhamaista tai ei.

Niinpä:
Testissä on ollut nyt muutaman viikon  Louis Widmerin Pigmacare .

Minulla ei ole juurikaan kokemusta Louis Widmerin tuotteista. Ensinnäkään en yleensä osta kosmetiikkaani apteekista ja toiseksi sarja on jotenkin tosi mummomaisen näköinen puuterinvärisine pakkauksineen. Mutta tämähän on itse asiassa tyylikäs ja se mikä herätti minun mielenkiintoni, oli tehokas mainos. Eli innostuin! Emulsio on ohutta ja levittyy hyvin. Käytän sitä voiteen alla pigmenttiläiskä kohtiin. Tuloksia ei vielä ole, mutta emulsiotakin on vielä rutkasti jäljellä...

Toinen tuote, joka on nyt testissä on Fade away voide. Siitäpä ei löydy mitään nettimateriaalia, erikoista. Toki saatan muistaa nimen väärinkin. Sekin on tuotteena ok ja hintakin maltillinen, ihan vain kokeilutuotteeksi.

Ensi maanantaina olen menossa ensimmäistä kertaa elämässäni valoimpulssikäsittelyyn,. Usean lehtiartikkelin mukaan sen pitäisi hävittää pigmenttiläiskät lopullisesti. HUI! Siitä siis lisää tuonnempana...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi <3