keskiviikko 31. joulukuuta 2014

Yksin kotona ja hyvää uutta vuotta!

Yksin kotona. Olin 2 päivää. Välillä olen seurannut kateellisia niitä perheitä joissa isä ottaa lapset mukaan ja äiti saa ihan oikeasti olla kotona ihan_yksin. Nyt se tapahtui meilläkin. Mies lähti lasten kanssa mummolaan eli anoppilaan jo maanantaina ja sovimme että minä, työn orja, tulen sitten velvollisuuksien jälkeen uudenvuoden aattona eli tänään.

Ensimmäinen ilta meni ihan kivasti, oli baletti ja olin kotona vasta 21.30. Ja kissat ovat kuitenkin seurana :


Eilen töistä tullessa en osannut tehdä mitään, en siis yhtään mitään. Ahdistikin jotenkin. Katselin miehen lähettämiä kuvia mummolasta, lumiukkoja ja lasten iloisia naamoja. Huokaus.


Lopulta laitoin viestin ystävälleni että lähdetkö lenkille. Ei lähtenyt, mutta lähdimme sen sijaan shoppailemaan vähän uudenvuodenjuttuja ja kutomislankoja (Neulomisterapiani on nyt saanut jatkoa).
Oli kivaa. Kotona olin vasta kasin maissa, ja sitten olikin jo ihan helppo kokata iltapalaa ja lösähtää telkkarin ääreen.

Nyt kun yksinoloon alkoi jo tottua, se loppuu. Tänään on hyppään bussin kyytiin ja matkustan rakkaan perheeni luo. Mietiskellen ensi vuotta: lapset kasvaa, esikoinen aloittaa koulun...mitäs me aikuiset? Vanhetaan taas vuosi lisää!

Haluankin toivottaa kaikille oikein ihanaa ja valoisaa uutta vuotta 2015!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi <3